Tytuł: Związek Zawodowy Pracowników Ruchu Ciągłego ZA Puławy SA :: Uwagi do systemu kontroli dostępu

Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 04.04.2006 12:25
#1

w najbiższych dniach oczekuje od wszystkich zaiteresowanych uwag na temat poprawy działania systemu dostepu
mam nadzieje ze nasze uwagi zostaną uwzględnione przy modyfikowaniu-usprawnianiu systemu

Dodane przez bosman dnia 04.04.2006 12:56
#2

nie miejcie pretensji do wartowników bo, jak na razie, wytyczne zmieniają się wraz z kaprysami systemu :(
apeluję natomiast o przestrzeganie zasad ruchu drogowego. mam na myśli nie podjeżdżanie lewą stroną jezdni, bo wartownicy za coś takiego zbierają.
parę dni temu jeden rowerzysta omal nie spojrzał Tirowi w "oczy" :D
a zresztą temat jest już TUTAJ

Edytowane przez bosman dnia 04.04.2006 13:05

Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 04.04.2006 13:53
#3

koleżanki i koledzy
prosze o konkretne pomysł bo ja to bede przedstawiał na zespole
i nie bede im prawił dyrdymałów tylko konkretne pomysły na rozwiązanie problemów

Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 05.04.2006 09:12
#4

i to jest konkret
ja wymyśliłem ze można brame poszerzyć i zrobiś jakby odzielny wjazd dla rowerzystów z czytnikami na słupkach
można też i chyba nikt sie na to nie obrazi skierować cały ruch rowerów przez bramy 2,3 i 5, zeby nie tamowały nr 1.

Edytowane przez Marek-ZZPRC dnia 05.04.2006 09:16

Dodane przez bosman dnia 05.04.2006 12:48
#5

1. dodać kołowrót dla pieszych na br. 2
2. dodać czytnik na słupku dla rowerzystów na br. 2
zakaz wjazdu rowerów br. 1? wątpię, żeby ludzie się zgodzili...
dwoch wartowników

i nie licz na więcej...
dodam jeszcze, że zagubienie karty (lub jej zniszczenie) kosztować będzie ok. 94 PLN oraz, że kartę GOŚĆ (w przypadku zapomnienia swojej) będzie można otrzymać tylko 3 razy w roku.

Edytowane przez bosman dnia 05.04.2006 13:13

Dodane przez dziadek dnia 17.04.2009 23:18
#6

najlepiej w ogóle zrobić zakład otwarty... :o

Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 21.04.2009 08:05
#7

niestety system na dzień dzisiejszy spełnił tylko jeden z postawionych przed nim celów: KOSZTOWAŁ PONAD 2 MLN ZŁ i cała kasę udało się "wydać". reszta to pic na wodę.

Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 21.04.2009 09:30
#8

odpowiedzialni za projekt i realizację po kilku miesiącach stwierdzili że wszystko działa świetnie i nie ma co poprawiać. dodali że cała kasa na zadanie została wydana i już nie ma na ewentualne poprawki tego co niedoskonale działa:) nic dodać nic ująć.

Dodane przez dziadek dnia 07.05.2009 13:52
#9

a nie jest przypadkiem tak, że nawet jeśli nie ma połączenia z serwerem to czytniki zbierają dane i przesyłają je później? ;)

Dodane przez dziadek dnia 07.05.2009 22:11
#10

od mistrza w górę? bez obrazy, ale to śmiechu warte! wjazd tylko i wyłącznie dla tych, którym samochód jest potrzebny do poruszania się w sprawach służbowych po terenie zakładu. nie dla aparatowego, ślusarza i tym podobnych stanowisk, nawet nie dla mistrza, jeśli służy mu tylko i wyłącznie do wjazdu na zakład. w co najmniej 50% zniknie problem kolejek, "leniwych" wartowników, którzy nie spieszą się ze sprawdzaniem tych wjazdów. czy Zarząd związku jest w stanie postulować ograniczenie wjazdów? wątpię... :@ mnóstwo osób mających wjazdy to ich kolesie...

Dodane przez Slawomir Wrega dnia 09.12.2009 15:47
#11

Jednym z powodów zwiększenia ilości zezwoleń na wjazdy prywatnymi samochodami na teren ZAP była możliwość użycia tychże samochodów do ewakuacji pracowników. Jeden samochód to pięć osób szybko wywiezionych poza teren zagrożenia.
Czytając niektóre wpisy odnoszę wrażenie, że ich autorzy prezentują pogląd, iż wszystkie inne obszary działalności powinny dostosować się do przepustowości bram. Ja jestem zdania przeciwnego, uważam, że przepustowość bram powinna być dostosowana do potrzeb użytkowników.

Dodane przez dziadek dnia 09.12.2009 18:48
#12

trochę to naciągane tłumaczenie Kolego Sławku. mamy rozumieć, że ilość pracowników została podzielona na pięć i tyle osób dostało wjazdy. to już rozumiem dlaczego aparatowy czy sterowniczy mają wjazdy. bo przecież nie po to, żeby po polu jeździć... a czy są jakieś listy przydziałowe kto z kim ma wyjeżdżać w razie awarii? bo rozumiesz Sławku - w razie awarii to czas się liczy, a nie ganianie od samochodu do samochodu i pytanie czy ktoś ma wolne miejsce... :@

Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 10.12.2009 08:31
#13

to niestety pogrobowiec systemu:
wjazd jest traktowany jak nobilitacja.
zabawne, śmieszne czy żałosne??????????????