BHP
Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 21.11.2013 07:48:23

 
Krótkie wyjaśnienie Działu Zakupów w sprawie ubrań roboczych
 


Treść rozszerzona
 

W związku z pytaniami dotyczącymi poniższego mail-a informuję, że komplet odzieży użytkowany obecnie przez pracownika („na pracowniku”) będzie oczywiście uwzględniony przez inwentaryzującą firmę, prosimy jednak o przekazanie pracownikom informacji, żeby był to komplet, o ile jest to możliwe, który został już prany przez obecnego usługodawcę.

Zeskanowana ( odczytany chip ) musi zostać przede wszystkim ta odzież, która znajduje się w szafkach osobistych – BHP pracowników, która nie była jeszcze prana przez obecnego usługodawcę i tym samym nie było możliwości jej inwentaryzacji.

Zgodnie z umową na usługę rentalu odzieży firma odkupuje od nas odzież, musi więc posiadać pełną wiedzę na temat jej stanu ilościowego.

Nie ma innej możliwości inwentaryzacji jak tylko eskanowanie odzieży w skrytkach lub podczas prania.