Marek Kapłucha
Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 03.11.2009 20:12:12
Marek Kapłucha - nowy Członek Zarządu ZAP odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Treść rozszerzona
Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Kierunek: Ekonomia - 1991

Ukończone kursy i studia podyplomowe:

2009 – Making Great Leaders – HayGroup
2007 – Developing the Strategic Leader – Center for Creative Leadership, Colorado Springs, USA
2004 – Management Development Program – Management Training Partnership, Wiedeń, Austria
2003 – Advanced Finance for Non-Financial Executives – Management Center Europe, Bruksela, Belgia
1999 – Managing and Developing Key Accounts in Central and Eastern Europe – Vision in Business Ltd., Warszawa
1999 – Leaders Build Winners – Kraft Corporate Training, Hinterbruhl bei Wien, Austria
1997 – Gustav Kaser Trainings – Management, Warszawa, Polska
1996 – STEPS – intercompany workshop: problem solving, Kopenhaga, Dania
1996 – GOLD - intercompany workshop: organisation & emploees development, Zurich, Szwajcaria
1996 – Gustav Kaser Trainings – Verkauf 2, Warszawa, Polska
1995 - Gustav Kaser Trainings – Verkauf 1, Warszawa, Polska
1995 – Presentation Skills – Hierhold Presentation Services, Warszawa, Polska
1993 – Train the Trainer – Chris Moore Associates, Warszawa, Polska
1993 – Techniki negocjacyjne – Ośrodek Negocjacji, Mediacji i Marketingu "Kontrakt" Warszawa, Polska
1993 – Supervisor Skills Workshop – Chris Moore Associates, Warszawa, Polska

Przebieg pracy zawodowej i zajmowane wcześniej stanowiska:

Kraft Foods, East Adriatic Markets Członek Zarządu
2008 – do kwietnia 2009 Commercial Director for Slovenia and Croatia, z siedzibą w Zagrzebiu, Chorwacja
2006 – 2008 – Director Sales East Adriatic Markets (8 krajów), z siedzibą w Wiedniu, Austria
Kraft Foods South East Europe Development Markets
2001 – 2006 Manager Sales South East Europe Development Markets (7 krajów), z siedzibą w Wiedniu,
Austria
Kraft Foods South East Europe Development Markets
2001-2006 – Manager Sales South East Europe Development Markets (7krajów), z siedzibą w Wiedniu,
Austria
Kraft Foods Poland, Warszawa
1997 -2001 National Key Account Manager
1996 – Key Account & Trade Marketing Manager
1994 – Regional Sales Manager, South-East PL
1993 – Development Sales Force Manager
1992 – Regional Sales Manager

1991 – 1992 – Interpegro-Lubex S.A., Lublin – Członek Zarządu; wcześniej Specjalista ds. handlu z krajami Europy Zachodniej