Stanowisko Zarz±du ZA "Pu³awy" SA ws. wezwania Synthosu
Dodane przez Marek-ZZPRC dnia 05.07.2012 20:15:57

Stanowisko Zarz±du Zak³adów Azotowych

"PU£AWY" S.A.

dotycz±ce wezwania og³oszonego przez Synthos S.A.

 

Za³±czniki do pobrania(KLIK!)

¼ród³o: bankier.pl


Treść rozszerzona
Stanowisko Zarz±du Zak³adów Azotowych “Pu³awy" S.A. dotycz±ce wezwania do zapisywania siê na sprzeda¿ akcji spó³ki, og³oszonego przez Synthos S.A. w dniu 18 czerwca 2012 r.

Dzia³aj±c na podstawie art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spó³kach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r. Nr 185, poz. 1439, ze zm.) ("Ustawa o Ofercie") Zarz±d spó³ki Zak³ady Azotowe "Pu³awy" S.A. ("Zarz±d") ("Spó³ka", "PU£AWY") niniejszym przedstawia swoje stanowisko ("Stanowisko") dotycz±ce wezwania do zapisywania siê na sprzeda¿ akcji Spó³ki ("Akcje"), og³oszonego w dniu 18 czerwca 2012 r. ("Pierwotna Tre¶æ Wezwania"), zmienionego w dniu 2 lipca 2012 r. ("Wezwanie") przez spó³kê Synthos S.A. ("Wzywaj±cy", "Synthos"). Zgodnie z dokumentem Wezwania, og³oszonego na podstawie art. 74 ust. 1 Ustawy o Ofercie, Wzywaj±cy zamierza nabyæ 19.115.000 Akcji stanowi±cych 100% ogólnej liczby Akcji oraz 100% ogólnej liczby g³osów na Walnym Zgromadzeniu Spó³ki ("Walne Zgromadzenie").

Po og³oszeniu Pierwotnej Tre¶ci Wezwania:

• w dniu 22 czerwca 2012 r. piêæ organizacji zwi±zkowych (Miêdzyzak³adowy Zwi±zek Zawodowy Pracowników Zak³adów Azotowych "Pu³awy" S.A. w Pu³awach, Miêdzyzak³adowa Organizacja Zwi±zku Zawodowego In¿ynierów i Techników przy Zak³adach Azotowych "Pu³awy" Spó³ka Akcyjna, NSZZ Solidarno¶æ Komisja Miêdzyzak³adowa w Zak³adach Azotowych Pu³awy S.A., Zwi±zek Zawodowy Pracowników Ruchu Ci±g³ego Zak³adów Azotowych "Pu³awy" S.A., Zwi±zek Zawodowy Kadra – Azoty przy Zak³adach Azotowych "Pu³awy" S.A.) ("Organizacje Zwi±zkowe") przedstawi³o Zarz±dowi swoje stanowisko w zwi±zku z og³oszeniem Wezwania. Stanowisko Organizacji Zwi±zkowych stanowi za³±cznik nr 1 ("Za³±cznik nr 1") do niniejszego Stanowiska;
• w dniu 25 czerwca 2012 r. rada pracowników Zak³adów Azotowych "Pu³awy" S.A. ("Rada Pracowników") przedstawi³a Zarz±dowi swoje stanowisko w zwi±zku z og³oszeniem Wezwania. Stanowisko Rady Pracowników stanowi za³±cznik nr 2 ("Za³±cznik nr 2") do niniejszego Stanowiska;
• w dniu 2 lipca 2012 r. Wzywaj±cy opublikowa³ informacjê w sprawie wprowadzenia zmian w Pierwotnej Tre¶ci

Wezwania, polegaj±cych na zmianie tre¶ci pkt 9, 10 oraz 32 Pierwotnej Tre¶ci Wezwania, a tak¿e opublikowa³ jednolity tekst Wezwania;
• w dniu 5 lipca 2012 r. Rothschild Polska sp. z o.o. ("Rothschild") przedstawi³ Zarz±dowi pisemn± opiniê dotycz±c± ceny zaproponowanej w Wezwaniu. Rothschild jest doradc± finansowym Spó³ki i nie reprezentuje ¿adnego innego podmiotu poza Spó³k± w zwi±zku z Wezwaniem oraz nie odpowiada wobec ¿adnego innego podmiotu poza Spó³k± za przygotowan± opiniê. Wskazana opinia stanowi za³±cznik nr 3 ("Za³±cznik nr 3") do niniejszego Stanowiska.

I. Zastrze¿enia

Na potrzeby sporz±dzenia niniejszego Stanowiska Zarz±d dokona³ analizy nastêpuj±cych ¼róde³ informacji i danych:
• dokumentów Wezwania;
• stanowiska Organizacji Zwi±zkowych dzia³aj±cych w Spó³ce i jej podmiotach zale¿nych, opublikowanego w raporcie bie¿±cym nr 22/2012 z dnia 22 czerwca 2012 r.;
• stanowiska Rady Pracowników, opublikowanego w raporcie bie¿±cym nr 23/2012 z dnia 25 czerwca 2012 r. oraz
• opinii Rothschild dotycz±cej ceny zaproponowanej w Wezwaniu, z dnia 5 lipca 2012 r.

Z zastrze¿eniem przegl±du ¼róde³ informacji i danych wskazanych powy¿ej, Zarz±d dla potrzeb sporz±dzenia niniejszego Stanowiska, nie podj±³ ¿adnych czynno¶ci w celu uzyskania danych lub dokonania analizy jakichkolwiek dodatkowych informacji niepochodz±cych ze Spó³ki.

Zarz±d oraz Spó³ka nie ponosz± odpowiedzialno¶ci za prawid³owo¶æ, rzetelno¶æ, kompletno¶æ lub adekwatno¶æ informacji i danych pochodz±cych ze wskazanych powy¿ej ¼róde³.

Niniejsze Stanowisko nie stanowi rekomendacji dotycz±cej nabywania lub sprzeda¿y instrumentów finansowych, o których mowa w art. 42 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 211, poz. 1384, ze zm.). Ka¿dy inwestor lub akcjonariusz powinien dokonaæ w³asnej oceny warunków Wezwania, w tym zasiêgn±æ indywidualnej porady u swoich doradców posiadaj±cych w³a¶ciwe kwalifikacje na potrzeby podjêcia decyzji o odpowiedzi na Wezwanie, a ka¿da decyzja o sprzeda¿y Akcji w odpowiedzi na Wezwanie powinna byæ niezale¿n± decyzj± inwestycyjn± ka¿dego inwestora (akcjonariusza).

II. Wp³yw wezwania na interes PU£AW, w tym zatrudnienie w PU£AWACH, strategiczne plany Wzywaj±cego wobec PU£AW i ich prawdopodobny wp³yw na zatrudnienie w PU£AWACH oraz na lokalizacjê prowadzenia ich dzia³alno¶ci

PU£AWY to lider przemys³u nawozowego z udzia³em w zdolno¶ciach produkcyjnych nawozów azotowych w Polsce i Unii Europejskiej w wysoko¶ci, odpowiednio, ponad 50% i oko³o 10%. PU£AWY s± te¿ trzecim na ¶wiecie producentem melaminy z oko³o 8% udzia³em w ¶wiatowym rynku, drugim w Polsce producentem kaprolaktamu, liderem na rynku AdBlue w Polsce oraz jedynym polskim producentem nadtlenku wodoru. Dogodna lokalizacja geograficzna PU£AW w regionie stabilnego wzrostu pozwala korzystaæ z rosn±cej w tym regionie konsumpcji nawozów oraz rozwijaj±cego siê przemys³u przetwórstwa drewna, co umo¿liwia uzyskiwanie dodatkowej premii na rynkach lokalnych.

W perspektywie 2017 r. grupa kapita³owa PU£AWY d±¿y do przekszta³cenia siê z wiod±cego producenta nawozów azotowych i produktów chemicznych w Europie ¦rodkowej w siln± grupê chemiczno-nawozow± kontroluj±c± szeroki ³añcuch warto¶ci o atrakcyjnej ofercie rynkowej. Celom tym s³u¿y miêdzy innymi nabycie przez PU£AWY udzia³ów w GZNF Fosfory sp. z o.o. w Gdañsku oraz Azoty-Adipol S.A. w Chorzowie. Od trzech lat PU£AWY realizuj± program inwestycyjny ukierunkowany przede wszystkim na zwiêkszenie zdolno¶ci produkcyjnych w kluczowych produktach, jak i poprawê efektywno¶ci swoich instalacji, na który to program PU£AWY wyda³y dotychczas ponad 1 mld z³otych. Kluczow± inwestycj± w tym okresie by³ kompleks Tlenownia-Amoniak-Mocznik, który pozwoli³ zwiêkszyæ zdolno¶ci produkcyjne mocznika z 970 tys. ton rocznie do 1,215 tys. ton rocznie, oraz obni¿yæ wska¼niki zu¿ycia surowców. Obecnie PU£AWY realizuj± te¿ budowê instalacji odsiarczania spalin, której efektem bêdzie zwiêkszenie produkcji nawozowej ju¿ pod koniec 2012 roku. PU£AWY realizuj± równie¿ znacz±ce projekty w ramach tzw. Nowego Kompleksu Nawozowego, który przewiduje miêdzy innymi wytwarzanie nowych produktów nawozowych z dodatkiem siarki. PU£AWY uzyska³y pozwolenia na lokowanie tych projektów w pu³awskiej podstrefie Specjalnej Strefy Ekonomicznej "Starachowice". Obecnie prowadzona jest równie¿ budowa stoka¿u amoniaku, zwiêkszaj±cego zdolno¶ci magazynowe amoniaku o 15 tys. ton. Celem tej inwestycji jest zwiêkszenie potencja³u produkcyjnego PU£AW, dywersyfikacja surowcowa oraz obni¿enie kosztów.

PU£AWY s± najwiêkszym indywidualnym konsumentem gazu ziemnego w Polsce. Zu¿ywaj±c rocznie ok. 1 mld m3 gazu ziemnego, konsumuj± oko³o 8% polskiego zapotrzebowania na ten surowiec. Obecnie PU£AWY realizuj±, wspólnie z PGE GiEK S.A., projekt budowy Elektrowni Pu³awy, dla której paliwem móg³by byæ w przysz³o¶ci gaz ³upkowy pochodz±cy z polskich z³ó¿.

W ramach przyjêtej strategii produktowej PU£AWY skupiaj± siê na dwóch kluczowych obszarach, tj. rolnictwie oraz sektorze chemicznym.

W odniesieniu do rolnictwa, celem PU£AW jest dotarcie z ofert± produktow± do klienta koñcowego wraz z dostarczaniem dodatkowych korzy¶ci przez systematyczn± poprawê jako¶ci obs³ugi przedsiêbiorców rolnych. Przejawem tego jest stworzenie przez PU£AWY Centrum Kompetencji zrzeszaj±cego przedsiêbiorców rolnych, stowarzyszenia rolnicze, instytuty badawczo-naukowe i polskie uczelnie rolnicze, w celu wypracowania optymalnych rozwi±zañ dla zwiêkszenia konkurencyjno¶ci polskiego rolnictwa, co bêdzie mia³o ¶cis³y zwi±zek z rozwojem segmentu nawozowego PU£AW. W przypadku sektora chemicznego, PU£AWY s± dostawc± produktów przyczyniaj±cych siê do poprawy konkurencyjno¶ci finalnych odbiorców w rywalizacji na globalnym rynku.

Powy¿sza strategia nakierowana jest na maksymalizacjê warto¶ci PU£AW w d³ugim horyzoncie czasu, co prowadziæ ma do zwiêkszenia korzy¶ci dla akcjonariuszy. S³u¿y temu równie¿ prowadzona polityka dywidendowa Spó³ki.

PU£AWY s± jedn± z najwiêkszych firm i najwiêkszych pracodawców w województwie lubelskim. W konsekwencji realizowanej strategii PU£AWY znacz±co zwiêkszy³y produkcjê, przy utrzymaniu stabilno¶ci zatrudnienia.

Wzywaj±cy w Wezwaniu wskazuje, i¿ zamierza podejmowaæ dzia³ania prowadz±ce do poprawy efektywno¶ci PU£AW, wykorzystuj±c w szczególno¶ci wsparcie technologiczne oraz mo¿liwo¶ci inwestycyjne Wzywaj±cego. Zarz±d nie widzi podstaw dla faktycznej realizacji tego typu zamiarów przez Wzywaj±cego, z uwagi na profil jego dzia³alno¶ci oraz brak do¶wiadczenia Wzywaj±cego w obszarach, w których dzia³a grupa kapita³owa PU£AWY.
W przekonaniu Zarz±du, Wzywaj±cy nie przedstawi³ w Wezwaniu skonkretyzowanych planów inwestycyjnych w odniesieniu do PU£AW, ani te¿ informacji dotycz±cych konkretnych spodziewanych synergii w obszarze produktowym. Ogólne wskazanie w Wezwaniu synergii dotycz±cych ¼róde³ surowców nie pozwala Zarz±dowi oceniæ wp³ywu tych synergii na wynik finansowy.

Wzywaj±cy w Wezwaniu nie odniós³ siê do realizowanych i planowanych projektów inwestycyjnych PU£AW. Wzywaj±cy nie podaje równie¿ w Wezwaniu informacji na temat zasad finansowania nabycia Akcji i zabezpieczenia tego finansowania, w zwi±zku z tym nie mo¿na wykluczyæ ryzyka, ¿e struktura finansowania mo¿e negatywnie wp³ywaæ na realizacjê planów inwestycyjnych PU£AW, zw³aszcza w przypadku, gdyby koszty tego finansowania obci±¿y³y w przysz³o¶ci aktywa PU£AW.

Ponadto, zdaniem Zarz±du, Wzywaj±cy, wskazuj±c na mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci oferowanych produktów, transfer specjalistycznej wiedzy i do¶wiadczenia oraz wykorzystania gotowych produktów, akcentuje w Wezwaniu przede wszystkim korzy¶ci z ewentualnego nabycia Akcji wynikaj±ce wy³±cznie dla grupy kapita³owej Wzywaj±cego. Wzywaj±cy nie wskazuje w Wezwaniu konkretnych korzy¶ci z inwestycji w PU£AWY, skutkuj±cych wzrostem warto¶ci PU£AW. W ocenie Zarz±du Wzywaj±cy nie odniós³ siê w Wezwaniu do kwestii interesu PU£AW, w szczególno¶ci w perspektywie w³±czenia PU£AW do grupy kapita³owej Wzywaj±cego w wyniku Wezwania. Wobec braku przedstawienia w Wezwaniu konkretnych planów Wzywaj±cego w tym zakresie, Zarz±d nie mo¿e wykluczyæ rezygnacji Wzywaj±cego z realizowanej dotychczas strategii PU£AW, prowadzonej polityki dywidendowej, planów inwestycyjnych oraz polityki zatrudnienia.

Zarz±d zwraca przy tym uwagê, ¿e Wzywaj±cy nie odniós³ siê te¿ w Wezwaniu do kwestii wp³ywu Wezwania na zatrudnienie w PU£AWACH i interesy pracowników Spó³ki oraz do potencjalnych skutków nabycia Akcji w Wezwaniu dla zatrudnienia w PU£AWACH. Nie mo¿na zatem wykluczyæ, ¿e w przypadku nabycia Akcji w Wezwaniu Wzywaj±cy dokona zmiany w polityce zatrudnienia PU£AW. W zwi±zku z tym Zarz±d podziela zastrze¿enia i obawy sformu³owane w stanowisku Organizacji Zwi±zkowych oraz w stanowisku Rady Pracowników. Ponadto, Wzywaj±cy nie informuje w Wezwaniu o strategicznych planach wobec Spó³ki, które mog³yby wp³yn±æ na lokalizacjê prowadzenia dzia³alno¶ci PU£AW, w zwi±zku z czym nie mo¿na wykluczyæ ryzyka negatywnych efektów w tym zakresie.

Zarz±d pragnie podkre¶liæ, ¿e Wzywaj±cy nie nawi±za³ dotychczas ¿adnych kontaktów z kierownictwem PU£AW, które mog³yby prowadziæ do zagwarantowania realizacji strategii PU£AW i do wyja¶nienia czynników niepewno¶ci wynikaj±cych z tre¶ci Wezwania.

Zarz±d zwraca uwagê, i¿ w przypadku zrealizowania Wezwania zgodnie z zamiarami Wzywaj±cego i nabycia Akcji w liczbie stanowi±cej co najmniej 90% ogólnej liczby g³osów w Spó³ce, Wzywaj±cemu (samodzielnie lub wspólnie z podmiotami od niego zale¿nymi lub wobec niego dominuj±cymi oraz podmiotami bêd±cymi stronami porozumienia, o którym mowa w art. 87 ust. 1 pkt 5 Ustawy o Ofercie) bêdzie przys³ugiwa³o przewidziane w art. 82 ust. 1 Ustawy o Ofercie prawo ¿±dania przymusowej sprzeda¿y Akcji. Prawo to przys³uguje w okresie trzech miesiêcy od osi±gniêcia lub przekroczenia progu 90% ogólnej liczby g³osów w Spó³ce.

Równocze¶nie, w przypadku nabycia przez Wzywaj±cego w Wezwaniu Akcji w liczbie pozwalaj±cej na przeg³osowanie na Walnym Zgromadzeniu uchwa³y o zniesieniu dematerializacji Akcji (wiêkszo¶æ 4/5 g³osów oddanych w obecno¶ci akcjonariuszy reprezentuj±cych przynajmniej po³owê kapita³u zak³adowego), uchwa³a taka mo¿e zostaæ podjêta przez Walne Zgromadzenie, co w konsekwencji prowadziæ bêdzie do z³o¿enia wniosku do Komisji Nadzoru Finansowego o wyra¿enie zgody na przywrócenie Akcjom formy dokumentu (zniesienie dematerializacji Akcji) i wycofania Akcji z obrotu na GPW.

III.Stanowisko Zarz±du Dotycz±ce Ceny za Akcje Zaproponowanej w Wezwaniu

W odniesieniu do ceny zaproponowanej w Wezwaniu, Zarz±d zwraca uwagê, ¿e zgodnie z art. 79 Ustawy o Ofercie, cena za Akcjê proponowana w Wezwaniu nie mo¿e byæ ni¿sza od:
• ¶redniej ceny rynkowej z okresu trzech miesiêcy poprzedzaj±cych og³oszenie Wezwania, w czasie których dokonywany by³ obrót tymi Akcjami na rynku g³ównym,
• ¶redniej ceny rynkowej z okresu sze¶ciu miesiêcy poprzedzaj±cych og³oszenie Wezwania, w czasie których dokonywany by³ obrót tymi Akcjami na rynku g³ównym,
• najwy¿szej ceny, jak± za Akcje bêd±ce przedmiotem Wezwania podmiot obowi±zany do jego og³oszenia, podmioty od niego zale¿ne lub wobec niego dominuj±ce, lub podmioty bêd±ce stronami zawarte z nim porozumienia, o którym mowa w art. 87 ust 1 pkt 5 Ustawy o Ofercie, zap³aci³y w okresie 12 miesiêcy przed og³oszeniem Wezwania albo
• najwy¿szej warto¶ci rzeczy lub praw, które podmiot obowi±zany do og³oszenia Wezwania, podmioty od niego zale¿ne lub wobec niego dominuj±ce, lub podmioty bêd±ce stronami zawartego z nim porozumienia, o którym mowa w art. 87 ust. 1 pkt 5 Ustawy o Ofercie, wyda³y w zamian za Akcje bêd±ce przedmiotem Wezwania, w okresie 12 miesiêcy przed og³oszeniem Wezwania.

Za ¶redni± cenê rynkow± uwa¿a siê cenê bêd±c± ¶redni± arytmetyczn± ze ¶rednich dziennych cen Akcji, wa¿onych wolumenem obrotu na Gie³dzie Papierów Warto¶ciowych w Warszawie S.A. w odpowiednim okresie.
Stosownie do pkt 10 Wezwania:
• ¶rednia cena rynkowa Akcji z okresu trzech miesiêcy poprzedzaj±cych og³oszenie Wezwania wynosi 98,85 z³otych,
• ¶rednia cena rynkowa Akcji z okresu sze¶ciu miesiêcy poprzedzaj±cych og³oszenie Wezwania wynosi 93,02 z³otych,
• Wzywaj±cy, ani ¿aden z jego podmiotów zale¿nych lub podmiotów wobec niego dominuj±cych nie naby³y Akcji w okresie dwunastu miesiêcy poprzedzaj±cych og³oszenie Wezwania,
• Wzywaj±cy nie jest stron± porozumienia, o którym mowa w art. 87 ust. 1 pkt 5 Ustawy o Ofercie.

Stosownie do postanowieñ Wezwania, cena, po której nabywane bêd± Akcje objête Wezwaniem wynosi 102,50 z³otych, jednak w terminie przeprowadzenia Wezwania, Wzywaj±cy bêdzie dokonywa³ zmiany tej¿e ceny w nastêpuj±cy sposób:
• w przypadku z³o¿enia zapisu na sprzeda¿ Akcji w terminie od 9 lipca 2012 r. do 20 lipca 2012 r. (w³±cznie), Akcje zostan± nabyte po cenie 102,50 z³otych ("Cena Akcji Proponowana w Wezwaniu") za jedn± Akcjê,
• w przypadku z³o¿enia zapisu na sprzeda¿ Akcji od 21 lipca do 7 sierpnia 2012 r. Akcje zostan± nabyte po cenie 98,85 z³otych ("Obni¿ona Cena Akcji Proponowana w Wezwaniu") za jedn± Akcjê.
Zarz±d docenia fakt zainteresowania siê Wzywaj±cego Spó³k± oraz zaproponowania akcjonariuszom sprzeda¿y Akcji w Wezwaniu.

Zdaniem Zarz±du Cena Akcji Proponowana w Wezwaniu jest jednak znacz±co ni¿sza ni¿ warto¶æ godziwa PU£AW, przy okre¶leniu której nale¿y uwzglêdniæ w szczególno¶ci nastêpuj±ce okoliczno¶ci:
• w okresie od 1 lipca 2011 r. do 31 marca 2012 r. PU£AWY osi±gnê³y istotny wzrost przychodów do kwoty 2,932 mld z³otych, wobec 1,995 mld z³otych w takim samym okresie roku poprzedniego;
• w okresie od 1 lipca 2011 r. do 31 marca 2012 r. PU£AWY osi±gnê³y istotny wzrost zysku netto do kwoty 480 mln z³otych, wobec 176 mln z³otych w takim samym okresie roku poprzedniego;
• stan gotówki netto na 31 marca 2012 r. wyniós³ 405 mln z³otych, a EBITDA za ostatnie cztery zaraportowane kwarta³y wynios³a 797 mln z³otych. Zatem wycena PU£AW wynikaj±ca z Wezwania implikuje mno¿nik EBITDA w wysoko¶ci jedynie 1,95x;
• w ci±gu ostatnich trzech lat PU£AWY zrealizowa³y program inwestycyjny o warto¶ci ponad 1 mld z³otych, który spowodowa³ wzrost efektywno¶ci, znajduj±cy ju¿ odzwierciedlenie w ju¿ opublikowanych wynikach Spó³ki, przy czym Zarz±d przewiduje, ¿e w kolejnych okresach prze³o¿y siê on w pe³ni na wska¼niki efektywno¶ciowe PU£AW. Konsekwencj± tych inwestycji by³o, miêdzy innymi, zmniejszenie ¶redniego zu¿ycia gazu ziemnego na tonê amoniaku do 845 m3/tNH3 (tona amoniaku) w porównaniu do ¶redniego zu¿ycia gazu na ¶wiecie w podobnych instalacjach, wynosz±cego 1100 m3/tNH3 (tona amoniaku);
• pozytywne perspektywy odnosz±ce siê do popytu i cen produktów rolnych oraz nawozów mineralnych w Polsce i na rynkach miêdzynarodowych.

Z oczywistych wzglêdów powy¿sza ocena dotycz±ca Ceny Akcji Proponowanej w Wezwaniu, jako znacz±co ni¿szej ni¿ warto¶æ godziwa PU£AW, odnosi siê tym bardziej do Obni¿onej Ceny Akcji Proponowanej w Wezwaniu.

IV. Podsumowanie stanowiska Zarz±du

Bior±c pod uwagê powy¿sze okoliczno¶ci, Zarz±d zdecydowanie negatywnie ocenia zarówno Cenê Akcji Proponowan± w Wezwaniu, jak i plany Wzywaj±cego wzglêdem PU£AW. Ewentualne przejêcie kontroli nad PU£AWAMI przez Wzywaj±cego mo¿e zagroziæ realizacji dotychczasowej strategii rozwoju i negatywnie odbiæ siê na warto¶ci grupy kapita³owej PU£AWY. Zarz±d podziela te¿ zastrze¿enia Organizacji Zwi±zkowych oraz Rady Pracowników wobec Wezwania, miêdzy innymi, z powodu braku przedstawienia jakichkolwiek zamiarów w kwestii zatrudnienia w grupie kapita³owej PU£AWY.

W zwi±zku z powy¿szym Zarz±d rekomenduje akcjonariuszom, aby nie sk³adali zapisów na sprzeda¿ Akcji w odpowiedzi na Wezwanie.