23.11.2024 05:57
Zobacz temat
 Drukuj temat
Uwagi do systemu kontroli dostêpu
Marek-ZZPRC
w najbi¿szych dniach oczekuje od wszystkich zaiteresowanych uwag na temat poprawy dzia³ania systemu dostepu
mam nadzieje ze nasze uwagi zostan± uwzglêdnione przy modyfikowaniu-usprawnianiu systemu
 
www.zzprc.pulawy.pl
bosman
nie miejcie pretensji do wartowników bo, jak na razie, wytyczne zmieniaj± siê wraz z kaprysami systemu Sad
apelujê natomiast o przestrzeganie zasad ruchu drogowego. mam na my¶li nie podje¿d¿anie lew± stron± jezdni, bo wartownicy za co¶ takiego zbieraj±.
parê dni temu jeden rowerzysta omal nie spojrza³ Tirowi w "oczy" Grin
a zreszt± temat jest ju¿ TUTAJ
Edytowane przez bosman dnia 04.04.2006 13:05
ISTE TERRARUM MIHI PRAETER OMNES ANGULUS RIDET
 
Marek-ZZPRC
kole¿anki i koledzy
prosze o konkretne pomys³ bo ja to bede przedstawia³ na zespole
i nie bede im prawi³ dyrdyma³ów tylko konkretne pomys³y na rozwi±zanie problemów
 
www.zzprc.pulawy.pl
Marek-ZZPRC
i to jest konkret
ja wymy¶li³em ze mo¿na brame poszerzyæ i zrobi¶ jakby odzielny wjazd dla rowerzystów z czytnikami na s³upkach
mo¿na te¿ i chyba nikt sie na to nie obrazi skierowaæ ca³y ruch rowerów przez bramy 2,3 i 5, zeby nie tamowa³y nr 1.
Edytowane przez Marek-ZZPRC dnia 05.04.2006 09:16
 
www.zzprc.pulawy.pl
bosman
1. dodaæ ko³owrót dla pieszych na br. 2
2. dodaæ czytnik na s³upku dla rowerzystów na br. 2
zakaz wjazdu rowerów br. 1? w±tpiê, ¿eby ludzie siê zgodzili...
dwoch wartowników

i nie licz na wiêcej...
dodam jeszcze, ¿e zagubienie karty (lub jej zniszczenie) kosztowaæ bêdzie ok. 94 PLN oraz, ¿e kartê GO¦Æ (w przypadku zapomnienia swojej) bêdzie mo¿na otrzymaæ tylko 3 razy w roku.
Edytowane przez bosman dnia 05.04.2006 13:13
ISTE TERRARUM MIHI PRAETER OMNES ANGULUS RIDET
 
Równiez moim zdaniam poprawê przepustowo¶ci na bramach w godzinach szczytu mo¿e znacznie poprwic zamontowanie dodatkowychbramek dla rowerzytów. Niestety aktualnie ich przejazd przeszkadza tak pieszym jak i samochodom.
 
dziadek
najlepiej w ogóle zrobiæ zak³ad otwarty... :o
 
W firmach obcych czêsto mistrz/kierownik czy kto tam jeszcze rano zbiera przepustki i o 14 oddaje. Firmy nie korzystaj± z naszego systemu do rozliczeñ wewnêtrznych bo od tego maj± swoich majstrów, którzy s± za to odpowiedzialni, a poza tym za otrzymanie wyci±gu z naszego systemu musieliby p³aciæ ca³kiem ³adne pieni±dze.
 
Marek-ZZPRC
niestety system na dzieñ dzisiejszy spe³ni³ tylko jeden z postawionych przed nim celów: KOSZTOWA£ PONAD 2 MLN Z£ i ca³a kasê uda³o siê "wydaæ". reszta to pic na wodê.
 
www.zzprc.pulawy.pl
Marek-ZZPRC
odpowiedzialni za projekt i realizacjê po kilku miesi±cach stwierdzili ¿e wszystko dzia³a ¶wietnie i nie ma co poprawiaæ. dodali ¿e ca³a kasa na zadanie zosta³a wydana i ju¿ nie ma na ewentualne poprawki tego co niedoskonale dzia³aSmile nic dodaæ nic uj±æ.
 
www.zzprc.pulawy.pl
dziadek
a nie jest przypadkiem tak, ¿e nawet je¶li nie ma po³±czenia z serwerem to czytniki zbieraj± dane i przesy³aj± je pó¼niej? Wink
 
dziadek
od mistrza w górê? bez obrazy, ale to ¶miechu warte! wjazd tylko i wy³±cznie dla tych, którym samochód jest potrzebny do poruszania siê w sprawach s³u¿bowych po terenie zak³adu. nie dla aparatowego, ¶lusarza i tym podobnych stanowisk, nawet nie dla mistrza, je¶li s³u¿y mu tylko i wy³±cznie do wjazdu na zak³ad. w co najmniej 50% zniknie problem kolejek, "leniwych" wartowników, którzy nie spiesz± siê ze sprawdzaniem tych wjazdów. czy Zarz±d zwi±zku jest w stanie postulowaæ ograniczenie wjazdów? w±tpiê... Angry mnóstwo osób maj±cych wjazdy to ich kolesie...
 
najlepiej to by by³o pozabieraæ co niektórym wjazdówki bo po jakiego wa³a wjazdówka ¶lusarzowi czy elektrykowi od czego s± EMKI czy naprawdê nikt nie widzi ze one wje¿d¿aj± i odwrotnie prawie na pusto wjazdówki powinni byæ od mistrza w górê to i praca na bramie by³aby l¿ejsza i szybsza a nie jak do tej pory kto chce to wje¿d¿a bo on ma samochód i my¶li ¿e ju¿ wjazd mu siê nale¿y awaryjnie owszem tak ale nie na co dzieñ a szef ochrony nikomu nie odmówi bo poco siê nara¿aæ posadkê ma ciep³± i dobrze p³atn± i nikt siê nie czepiaB)
 
Slawomir Wrega
Jednym z powodów zwiêkszenia ilo¶ci zezwoleñ na wjazdy prywatnymi samochodami na teren ZAP by³a mo¿liwo¶æ u¿ycia tych¿e samochodów do ewakuacji pracowników. Jeden samochód to piêæ osób szybko wywiezionych poza teren zagro¿enia.
Czytaj±c niektóre wpisy odnoszê wra¿enie, ¿e ich autorzy prezentuj± pogl±d, i¿ wszystkie inne obszary dzia³alno¶ci powinny dostosowaæ siê do przepustowo¶ci bram. Ja jestem zdania przeciwnego, uwa¿am, ¿e przepustowo¶æ bram powinna byæ dostosowana do potrzeb u¿ytkowników.
 
OK dobra niech i tak bêdzie dosta³ wjazd to niech siedzi na terenie zak³adu a nie 10 razy na dzieñ siê kreci tym samochodem a to do sklepu a to na pocztê itd bo niech w tym momencie rzeczywi¶cie by³ by potrzebny to by go nie by³o na zak³adzie i nie wywióz³
by te piêæ osób bo wola³by wcale nie wje¿d¿aæ na zak³adAngry
 
dziadek
trochê to naci±gane t³umaczenie Kolego S³awku. mamy rozumieæ, ¿e ilo¶æ pracowników zosta³a podzielona na piêæ i tyle osób dosta³o wjazdy. to ju¿ rozumiem dlaczego aparatowy czy sterowniczy maj± wjazdy. bo przecie¿ nie po to, ¿eby po polu je¼dziæ... a czy s± jakie¶ listy przydzia³owe kto z kim ma wyje¿d¿aæ w razie awarii? bo rozumiesz S³awku - w razie awarii to czas siê liczy, a nie ganianie od samochodu do samochodu i pytanie czy kto¶ ma wolne miejsce... Angry
 
Marek-ZZPRC
to niestety pogrobowiec systemu:
wjazd jest traktowany jak nobilitacja.
zabawne, ¶mieszne czy ¿a³osne??????????????
 
www.zzprc.pulawy.pl
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.58 39,905,355 unikalnych wizyt